Skogås - NKIK

 

Slänger först upp från våran hemsida, sen hittade jag lite på norrköpings hemsida.

 

"Ja här kommer då det efterlängtade referatet.....
Så här när jag fått lite distans från det som var en liten seriefinal mellan oss och Norrköping så kan jag säga att vi skulle ha vunnit med minst 5 minst men med mycke slarv i försvaret när man möter ett så här bra lag så åker vi på däng nästa gång men vi klarade oss med en hårsmån 1 boll tjejer vad har jag sagt om detta Mattis hjärta klarar inte av sådana här matcher .....
Kan känna att när vi värmer upp så känns laget lite off kan ju ha varit att alla kände av Mattis nerver vad vet jag men jag kan bara gå till mig själv å säga att mina nerver låg nog utanför skinnet innan matchen börjat och när vi bara har 1 upp i slutet på matchen.
Vi börjar rätt stabilt vi kommer med tryck från start den här matchen inte som de förra att vi kommer igång i andra utan vi hade fart från start å det va nog tur det för Norrköping hängde med det står 11 lika i halvlek. vi kliver in på banan i andra och man kan se att nu drar vi hela tåget allt känns tryckt tills vår älskade Pernilla vill byta ut sig själv pga deras höger skytt som skjuter i ett å samma hörn å hon får inte tag i den men min röst får henne tillbaka in i målet och där gör hon inte bara en,två utan en hel rad kanon räddningar + i kanten för att du lyckas ta igen dig. Sen har vi en tjej som storspelar idag det är vår alldeles egna Fanny O M G
har inte sett henne så här bra förut hon sprutar in mål och stänger bakåt ( Hörde en kommentar från just Fanny innan matchen)
Shit idag måste jag va bra hela familjen är här...... Ni får gärna komma flera gånger är min kommentar på det....
Ja ni det var allt för denna gång ni är ett härligt gäng tjejer kriga vidare på träningarna så ni blir ännu starkare snabbare bättre än ni är idag..
// A"

 

Här har ni två små artiklar jag hittade på NKIK's hemsida.

http://www.folkbladet.se/sport/artikel.aspx?articleid=5391878
http://www.nt.se/sport/artikel.aspx?ArticleID=6361651


Matchen slutade 25-24 i våran favör.


Kommentarer


- Kommentera Här
- alla kommentarer som anses vara för grova kommer att tas bort.
- Vi rekommenderar dig att kontakta oss via e-post om du har viktiga frågor, då blir dem garanterat besvarade. :


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0