Notlob - Skogås



"Ytterligare spelare: Emma och Erika 1 ass på Erika.
Fia gör bra ifrån sig i mål.
Vi har ett hyffsat tryck framåt Jenny driver på er andra att få upp farten i fötterna ger så enkla mål det måste ni tänka på att ha även i fortsättningen .
Jejje gör en kanon match bra att du vill visa att du är med på banan .
Frida du kan ju jag vet å jag kommer att fortsätta att tjata tills FAAN avlöser mig.(alltså aldrig för det är ju jag som är det.)
Mikis du sprang i nästan 60 min du fick en liten vila å sen in igen bra kämpat.
Ta med er den här matchen till nästa fajt å sluta inte tro på er själva för ni kan om ni vill.
// A :)"

Noterbart: Jejje gör 7 balljor & Jenny 10. grymt!



Matchen slutade 27-19 i våran favör.

Kommentarer


- Kommentera Här
- alla kommentarer som anses vara för grova kommer att tas bort.
- Vi rekommenderar dig att kontakta oss via e-post om du har viktiga frågor, då blir dem garanterat besvarade. :


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0