Game day utvecklingslaget!

God morgon alla handbollare! Idag är det match-dag! Utvecklingslaget har match mot Jakobsberg i Östra, kom förbi och kika tycker jag :) 16:45 börjar fajten! Det är såklart taggat och den här matchen ska vi ta. Ingen aning om hur Jakobsberg är faktist, har dock bara sett i seriesystemet att det inte har gått alltför bra för dom. Men man vet aldrig i reservserien va dom kommer med för lag, titta på oss bara. Vi har haft olika lag nästan varje match!  Ska försöka få en liten intervju med matti i östra (om han är där dvs) också om A-lags matchen som är imorgon mot Nyköping på borta plan! Men laget som är uttaget till idag är:

Målv:
Julia 94

M6:
Matilda
Elin 94

K6:
Linda S
Erika 94
Ritu 95
Frida 94

9M:
Jejje
Jennifer
Linda C
Carolina S 94
Madde 94
Amanda 94

Det är så det ligger till, men nu ska jag äta min frukost och göra mig iordning för att sedan dra mig till Östra. Ses där!

Kommentarer


- Kommentera Här
- alla kommentarer som anses vara för grova kommer att tas bort.
- Vi rekommenderar dig att kontakta oss via e-post om du har viktiga frågor, då blir dem garanterat besvarade. :


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0